Veelgestelde vragen

Ik kan geen geschikte ruitenwissers voor mijn auto vinden; hoe kom ik er achter welke ruitenwissers ik nodig heb?
In principe zijn aan het grootste gedeelte van het wagenpark ruitenwissers toegekend op ruitenwisserwebwinkel.nl. Verschillende voertuigen staan echter niet in ons programma. In veel gevallen hebben wij wel juiste ruitenwissers.
Staat uw voertuig er dus niet bij? Neem contact met ons op. bel ons of stuur een mail. Wij kunnen dan voor u kijken welke ruitenwissers u nodig heeft door contact op te nemen met onze leverancier. De kans is groot dat wij de ruitenwissers voor uw auto wel op voorraad hebben.

Hoe weet ik of de ruitenwissers passen op mijn auto?
De ruitenwissers op de website worden aangeboden op basis van merk, model en bouwjaar. De ruitenwissers die op de pagina van uw auto staan, zijn daarmee geschikt specifiek voor uw auto. 
Alle  ruitenwisserwisserbladen die Ruitenwisser Webwinkel aanbiedt worden door AWD aanbevolen. Ruitenwisser Webwinkel zorgt dat de catalogus altijd up-to-date is.

Hoeveel ruitenwissers ontvang ik bij een bestelling?
Ruitenwissers bestelt u per stuk en dus niet in een set. In het geval u volledige set wilt ontvangen, bestelt u twee losse voorwissers en een losse achterwisser . U dient dus een ruitenwisser voor de bestuurderszijde, passagierszijde en achterzijde te bestellen. 

Hoe monteer ik de ruitenwissers?
AWD ruitenwissers zijn eenvoudig en snel te monteren, zie onze montage instructie. Deze instructie ontvangt u ook bij uw bestelling. Lukt het toch niet om de ruitenwisers te monteren? Neem dan contact op met onze technische helpdesk per mail of telefoon. Stuur in de mail een foto op van de ruitenwisserarmen en een opgave van het voertuig, zodat we u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Hoe moet ik een bestelling plaatsen?
U plaatst een bestelling door de gewenste ruitenwissers in de winkelwagen te plaatsen (klik op ‘voeg toe aan winkelwagen of klik op bestellen). Wilt u nog meer producten bestellen klik dan op verder winkelen. Zodra u alle producten in het winkelwagentje geplaatst hebt kunt u de bestelling afronden door middel van het volgen van het stappenplan.

Wanneer wordt mijn bestelling thuis afgeleverd?
Alle AWD ruitenwisserbladen worden uit voorraad geleverd. Heeft u uw bestelling voor 20.00 uur op werkdagen geplaatst, dan wordt deze de volgende dag geleverd; ook op zaterdag!
U kunt uw bestelling ook afhalen. Dan betaalt u geen verzenkosten. Dit kan op afspraak bij ons kantoor in Almere. Adres: Bolderweg 2 te Almere.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te leveren op een ander adres?
Ja dit is mogelijk: bij het plaatsen van uw bestelling wordt om uw adresgegevens gevraagd. Vink dan aan ‘ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’ en vul het afleveradres in. 

Tijdens het betaalproces met iDeal of PayPal ontvang ik een foutmelding. Wat moet ik doen?
Neem dan contact met ons op, bel ons of stuur een mail. Wij zorgen er voor dat uw bestelling toch goed doorkomt.

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?
Uw bestelling kunt u wijzigingen zolang deze nog niet verstuurd is. Neemcontact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem telefonisch of per mail contact met ons op. Doe dit echter wel voor 16.00 uur, zodat uw bestelling nog niet verzonden is. Let op wanneer de bestelling al verzonden is, is het niet mogelijk om de bestelling nog te annuleren. 

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
De verzendkosten voor uw bestelling zijn € 2,50 incl. btw. 

Mijn Track & Trace nummer doet het niet?
Wij versturen de pakketjes met Postnl. Via de site van GLS kunt u uw pakketje volgen. Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een mailbericht met de Track and Trace code.

Wat gebeurt er met mijn bestelling in het geval ik niet thuis ben als het pakket wordt bezorgd?
Postnl bezorgt tussen 11.00 en 19.00 uur. Indien u eerder op de dag niet thuis bent, probeert de chauffeur het later op de dag nog een keer.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet in goede orde is ontvangen?
Neem contact met ons opnemen via het contactformulier of stuur een mail. Dan proberen wij het probleem voor u op te lossen.

Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Bekijk nadere instructies op de retourpagina.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Het retourneren van de producten staat u vrij. Wel raden wij u aan contact op te nemen met één van onze medewerkers. Wij kunnen eventuele problemen oplossen.

Worden de kosten voor retourneren vergoed?
Tenzij anders overeengekomen is, zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening. Neem dan ook altijd contact op met onze medewerkers om de retourkosten te bespreken. U kunt de artikelen ook afleveren bij ons kantoor.

Heeft u geen antwoord op uw vraag?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail

© 2011 - 2021 Ruitenwisser Webwinkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel